Rea fynd 2.



Rea fynd nummer två skulle ju bli den här jackan som jag har tyckt att varit för dyr när den har sålts till specialpris under hösten och därför har jag väntat på att den skulle gå ner i pris ännu mer. MEN affären hade höjt den till normalpris inför rean och sålde den med 30% rabatt vilket betyder att den kostar ungefär detsamma som erbjudandet de haft under hösten. Hah. Ganska fräckt va?

Så det fick bli en lite längre jacka från Didriksson. Och vet ni vad? Jag köpte en V-I-T. De ni. Hade ju förstås tagit den svarta på bilden men de hade den inte så därför blev det en likadan i vitt. OCh jag är rätt nöjd med det hittills även om jag lär få nervproblem när den blir smutsig. Typ senast nästa vecka.

Har ni reafyndat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0