Nya skor.



Idag är en sådan där dag då man vaknar upp och så är dagen förstörd. Man är förbannad på allt och alla och har ingen aning om varför.

Så jag gick till centrum för att lugna mina nerver och så råkade jag hitta dessa skor (som jag har prövat i brunt/beige ett antal gånger  i en annan affär men inte köpt för att jag tyckte att de hade varit snyggare i svart), de hade kommit in i lördags och nu fanns det två par kvar. Dessutom i min storlek.

Hur ofta händer det liksom?

Glatt gick jag hem med en påse i handen. Vilken bra dag alltså.

Förresten... Skorna kommer från Tamaris och är helt sjukt bekväma för att vara högklackade!

Kommentarer
Postat av: NIna

Toksnygga skor!

2010-02-14 @ 12:14:58
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0