Nytt!



Idag har jag shoppat lite... eftersom linnena jag hade beställt från Ellos inte passade fick det bli något annat...

♥ skor, Nike Air Fly Bold Sister+
♥ linne, Nike

Skorna kan vara de bästa jag någonsin ägt. Skulle testa dem för skojs skull bara men de var så sjukt bekväma och snygga på så jag kunde inte lämna dem kvar i affären. Ska testköra dem i morgon!

Linnet har jag klämt på innan när det fanns i korall och svart, nu fanns de även i blått, turkost, rosa och lila så då kunde jag inte låta bli längre. Det är i Dri-fit material och har extra förstärkning vid bysten så allt sitter bra på plats när man tränar. Ska nog skaffa det i de andra färgerna så småningom också tror jag.

Klarblå och lila är två nya favoritfärger

Obs! Bilderna är tagna med min gamla kamera vilket ni säkert märker på bildkvalitén, batteriet tog slut i den nya kameran så den är på laddning. Ska visa lite mer shopping som jag har gjort när kameran är laddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0