Arbetsförmåner.



Dessa Nike tajts låg på bordet när jag kom till jobbet idag. På lappen stod mitt namn. Det piggade minsann upp när man en gång hamnat och jobba helg.

Det är väl det här som kallas arbetsförmåner?

Gårdagens träning
blev zumba + cykling. 748 brända kcal.

Idag har jag inte hunnit träna eftersom jag har jobbat hela dagen. Kanske bra att ta det lite lugnt, blev vaccinerad i förrgår och har lite öm arm ännu. Den gör inte ont om jag inte nuddar vid stället var nålen stacks in eller försöker sträcka armen uppåt, men så pass att jag inte klarar av att lyfta tyngder eller boxas i alla fall.

I morgon ska jag försöka ta mig till gymmet efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0