Förberedelser.

Idag har jag gjort lite förberedelser inför träningsperioden.

♥ Handlade mat och köpte enbart nyttigheter, grönsaker, frukt och bär.
Köpte lite träningskläder igen. Behövde strumpor och ett par joggingbyxor. Ville ha nya träningssneakers och en t-shirt.
Nike paketet kom. Fick det levererat till jobbet eftersom jag inte var hemma. Allt passade.
♥ Började äta vitaminer. Köpte dem för ett antal månader sen men har inte kommit ihåg att ta dem.
♥ Har skippat ljust bröd. Mörkt bröd och knäckebröd it is.
♥ Har övat på att dricka té för det finns inte en chans i världen att jag kommer att lära mig att dricka svart kaffe. Vill ju skippa sockret helt nu i början i alla fall för att bli av med sötsuget.
♥ Har kollat igenom vilka gympass som går  i morgon och är lite sugen på att testa på zumba. Ska inleda dagen med en rask morgonpromenad innan frukost i alla fall.
♥ Fyllt på Ipoden.


En del saker som jag saknar/vill ha ännu är:

- Individuellt träningsprogram som vi ska göra upp åt mig på jobbet under veckan.
- Hoodies från Nike i Dri-fit material.
- Vattenflaska. Har en men behöver ha en till jobbet också.
- Träningsböcker. Har spanat in ett par som verkar bra. Främst sådana som handlar om styrketräning för tjejer och stretchning.

I morgon kör vi, jag är taggad, så får vi se hur långt självdisciplinen håller! Bootcamp!

Kommentarer
Postat av: Lia

Heja heja!!

2010-01-05 @ 20:50:53
URL: http://liasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0