Träningsonsdagen.

Igår blev det bodycombat. Instruktören hade satt en del låtar från några gamla program i mitten och det testade verkligen konditionen en del. Det blev rätt högintensivt.

Kcal mängden låg på 679, innan dess har jag inte kommit upp i över 640 på combaten.

Känner att jag är lite trött i kroppen idag, har lite ont i bakrelåret, eller egentligen i båda, brukar få träningsvärk på framsida lår om jag får, men men bättre så här, nu klarar man ju av att gå i trappor i varje fall! ;)

Idag har jag gjort upp ett träningsprogram på gymmet med en kollega. Vi får ju träna på jobbet också så nu ska jag börja köra lite mer styrka.

Rätt intressant att göra upp ett program med en karl, de underskattar ju en verkligen, men det är ju motiverande för en själv att kunna visa att man kan/orkar så mkt mer än de tror sen sist och slutligen. Haha.

Ikväll ska jag köra ett boxningspass också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0