Bootcamp update.

Min "personal trainer" (=dvs. en kollega som gjort upp mina träningsprogram nu sen bootcampen började) är så förbannat bra. Jag blir riktigt glad.

I förrgår tvingade han mig att slita vidare med vikterna fast jag sa att jag inte orkar mer och gick bort med vikterna... Han tvingade mig att gå efter dem igen, ställde sig brevid och hejade på och visst orkade jag, behövde bara en extra push. Och efter det skakade hela jag så slut var jag, han fick till och med ta vikterna av mig för annars hade jag nog inte fått bort dem, haha. Men vilken härlig känsla.

Har kört två hårda pass per dag två dagar i sträck som resulterade i följande:

Idag har jag inte klarat av att lyfta armarna högre upp än i axelhöjd, knappt fått upp dörrar som man måste skuffa upp, undvikit att gå ner för trappor, undvikit onödiga klädombyten.

Men no pain no gain. I morgon fortsätter vi...

Dagens konversation gick till så här
PT: "Jaa, ska du springa i morgon?"
"Ska jag? Jaa, kanske."
PT: "Jaa, det ska du. Jag tänkte du kan gå och springa en timme på morgonen."
"Jaa, okej då..." 

Tur någon orkar pusha när man inte orkar själv. (hade nog tänkt träna i morgon, men inte dubbelpass som det lär ska bli nu...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0