The boots.



Jag har varit sugen på ett par rejäla kängor/MC boots redan tidigare höstsäsonger men aldrig hittat ett par som jag riktigt gärna har velat ha förrän nu.

Hade spanat in dessa på nätet men var osäker på om de skulle vara för grova för mig, så när jag ändå gick på stan idag tänkte jag att jag skulle titta in i skoaffären ifall de mot förmodan skulle ha råkat få in just dessa. Och jaa, det hade de!

Tre enstaka par
fanns kvar på skohyllan (och inga i lagret) och för en gångs skull fanns min storlek kvar!

Skolycka!

Märket är Vagabond. Kanske bästa skomärket som finns?

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag har också investerat i ett par MC-boots. Mina hittade jag på Din sko och jag är supernöjd med mitt köp. Kommer slitas med hälsan denna höst och tidiga vinter.



P.S superfin blogg du har, I will be back...=)

2010-09-02 @ 11:25:55
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Postat av: Lorena

snygga!

2010-09-02 @ 11:30:49
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0