Leggings är farligt!

 

Jag har gått med leggings nästan hela hösten för de är ju så bekväma, men igår när jag skulle dra på mig mina jeans insåg jag allvaret. Jag fick lägga mig ner på golvet för att få på mig dem (de var dock nytvättade så jag skyller lite av det på det också...;). 

Jag har varit lat hela hösten, men jag blir det när det börjar bli mörkt och kallt. I våras tränade jag 2-3 pass per dag när jag var som aktivast. I höst har jag tränat typ 1 pass vecka + de pass som jag drar själv.

Därför så gick största delen av den här månadens shoppingbudget åt på den här högen + en hoodie som jag köpte redan igår. Och därför får jag inte köpa några kläder innan jul.

Helgens snacks som inköptes idag blev 1,5 kg mandariner. Och i morgon drar jag till gymmet!

Nu måste jag skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0