Lindex leo.



Veckans snyggaste t-shirt hittar man, surprise surprise, på Lindex. 49,50 kr (!!!) får man den för från Shop Online, men om man som jag bor i Finland och inte kan beställa så kostar den 149 kr. Typ 14,90 € då alltså.

Jag skulle matcha den med svarta tights, en massa armband och ett par svarta skor med eller utan klack.

Ska kika efter den i helgen.

Ni börjar väl snart tro att jag får betalt för att skriva om Lindex, men så är inte fallet, jag råkar bara gilla vad de gör just nu extremt mycket.

Kommentarer
Postat av: pernilla

sv: ja det tycker jag du gör helt rätt i ! :)



och vilken snygg tisha du har hittat då. den måste jag genast kolla in , och så billig ! :) det gillas

2009-11-11 @ 20:44:23
URL: http://pernillachristinaa.blogg.se/
Postat av: elin

sv: vad kul att höra!



åh den där var superfin! och vilket bra pris! :)

2009-11-11 @ 20:46:05
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0