Mode för alla?


Den här klänningen skulle jag kunna tänka mig att ha på jobbets julfest i år, den kommer också från Lindex Affordable Luxury kollektion. Ska se om man kanske kunde få tag på den på något sätt... Man skulle ju helst vilja prova innan för att se hur den sitter på.

Kollektionen ha varit mycket omdiskuterad på nätet idag såg jag, den tillverkas tydligen bara i storlekarna S och M. Personligen tycker jag att det kanske var ett dumt drag av dem, alla ska väl ha rätt att få känna sig fina oberoende av storlek, precis som någon hade skrivit innan så behöver man ju nödvändigtvis inte vara tjock för att ha storlek L heller utan det räcker med att ha man har lite större bröst eller breda axlar, sedan kanske vissa vill ha en lösare passform på sina kläder. Och jag tror absolut man vill kunna klä sig snyggt även om man drar en storlek L eller större.

Vad tycker ni om detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0