Because I´m worth it.



Den här lila Haglöfs jackan är äntligen min.

Har gått och klämt på den i flera månader... Den är perfekt när man trampar mellan gymmet och jobbet i ur och skur mest hela tiden och dessutom älskar jag färgen!

Idag kom jag dessutom hem med två nya rosa träningstoppar och ett par nya löparskor. Because I´m worth it.

Bootcampen
pågår ännu. Är inne på v. 14 nu.
Har blivit mycket starkare, fått hyfsat bra kondition, gått ner ett antal kg och jobbar på att få mer synliga muskler nu också. Axlarna och triceps är min svagaste muskler. Styrketränar minst tre gånger i veckan och kör kondition ca 4 gånger i veckan. Är ledig 1-3 dagar i veckan beroende på tid/ork, men om jag har flera lediga dagar kör jag oftast dubbelpass under resten av dagarna. Äter det mesta, förutom vitt bröd, läsk, godis, glass och chips samt försöker undvika skräpmat även om en pizza slinker ner nu som då. Just nu är jag 0,3 kg från mitt första delmål då jag även ska få börja ha en godisdag i veckan.

PEPP PEPP!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin färg. Haglöfs har mycket bra grejer!



Ha en trevlig helg.

2010-04-16 @ 12:45:44
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0