Test: Nike Rival Straight back woman´s bra.



Jag som sportar mycket både på jobb och fritid så tycker det är viktigt att ha en riktigt bra sportbehå.

Idag har jag testat den här sportbehån under ett ganska högintensivt bodyattack pass och är faktiskt grymt nöjd. Den var bekväm och höll verkligen allt på plats under alla spring- och hoppmoment. Ett stort plus för att den är vadderad framtill och att man kan reglera axelbanden.

Min favorit hittills
av de Nike behåar jag har testat, den enda som jag tycker är bättre är Running modellen från Shock Absorber, men den är betydligt fulare och ca 20-30 euro dyrare (beroende på varifrån du köper) än den här. Den här fanns även i turkost/blått i affären. På nätet finns de i svart och vitt. Misstänker att det kan finnas en rosa version också?

På nätet är den vita versionen tolv (!) euro dyrare än den svarta? Hur är det möjligt? Detsamma gäller en annan sportbehåmodell som kostar 5 euro mer i vitt och 10 euro mer i rosa än den svarta modellen. Huh...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0