Bootcamp.

Min bootcamp fortsätter.

Träningen går bra även om jag inte har orkat skriva här på några dagar, har tränat 5-6 ggr i veckan och vissa dagar kör jag två pass till och med. Kan t.ex. köra styrka på jobbet och sedan kondition på kvällen. Varierar mellan bodycombat, boxning, spinning, spinnbodypump, zumba, pump eller egen styrketräning. Skulle vilja gå på bodyattack också här snart. Testade även på bodyjam, men njae, jag gillade det inte riktigt.

Ätandet
går också bra, men igår kände jag av ett litet godissug, men åt inget. I morgon har jag varit godisfri i fyra veckor. Ska köra så här ett tag till, sen ska jag börja unna mig en godisdag i veckan. Just nu är gröna äpplen min last så jag klarar mig rätt bra.

Nu börjar det ju äntligen ske lite förändringar. Känner jag orkar mera. Speciellt när det gäller att lyfta vikter. Och så sover jag mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0