Träningsbyxor.



Fick även med mig två par Nike byxor hem igår.

Det första paret med mudd nertill har jag kikat på på hemsidan, men tyckte att de var lite dyra, den ena sportaffären i staden hade dem till specialpris nu, perfekt!

Har även sökt efter ett par baggy capri byxor ett tag och nu äntligen hittade jag ett par som jag gillade och som dessutom var i funktionsmaterial. Dessa var också till specialpris.

De fanns dessutom endast ett par kvar i rätt storlek av bägge paren. Det var ju liksom meant to be då eller något? ;)

Idag har jag kört spinning samt ett gymppapass på 1 h som gick ut på att köra 8 min pulshöjande varvat med 8 min muskelkonditions övningar, samt dragit två jumppapass på jobbet. I morgon inleds vecka 7 av min bootcamp. Still going strong alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0