Dagens träning.



Idag har jag testat på Bodyjam.

Blev lite besviken måste jag säga. Det var lite svårt att hänga med och man fick inte riktigt upp någon ordentlig värme. Men det blir kanske bättre nästa gång. Tycker alltid det är jobbigt att gå på ett Les Mills pass som man inte har prövat på förr eftersom de känns som om alla andra behärskar det så bra, sedan när man har gått några gånger så brukar det ordna sig och då gör det inte ens något när man sedan byter program, man kan grundrörelserna.

Men i och för sig så gillar jag pass där man får kämpa för att ta sig igenom det. Man dryper av svett och har blodsmak i munnen, då vet man att man har jobbat.

Som tur hann jag med ett pass på jobbet innan idag också, spinning och rygg/mage.

Brända kalorier enligt min pulsklocka: 1003
(+lite till eftersom jag drog ett jumppapass på jobbet idag också men hade ingen pulsklocka på mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0